מחפש מימון לסגירת חובות?

צביקה הופמן הוצאה לפועל, כללי, פשיטת רגל 5 תגובות

החיים בצל החובות יוצרים מתחים ולחץ רב ואף על פי שמרבית החייבים מעוניינים לשלם את חובותיהם, לא פעם מדובר באתגר שנראה בזמן אמת כמעט בלתי אפשרי. הניסיון שלנו מעבודה יומיומית עם חייבים מוכיח שבהחלט ניתן לצאת מבור החובות ולפתוח דף חדש. אחד הכלים להתמודדות עם חוב הוא מציאת מימון לסגירת חובות. במקרים רבים, כאשר הליך היציאה מהחובות כרוך בשינויים באורח החיים ובליווי מקצועי מתאים, נטילת הלוואה לצורך מימון וסגירת חובות עשויה למנוע שקיעה בחובות נוספים, לחסוך כסף ומסירה את חרב ריביות הפיגורים והסנקציות מעל ראשו של החייב.

טרם מציאת המימון – היערכו ליציאה מהחובות

לקוחות רבים מביעים רתיעה מפני לקיחת הלוואה לסגירת חובות שעלולה להעמיק את בור החובות. מדובר בחשש מובן, ודווקא בשל כך אנחנו מדגישים את החשיבות של ביצוע שינויים בהתנהלות הכלכלית בבית או בעסק ומעבר ממשטר "כיבוי שריפות" לעבר תכנון פיננסי מיטבי וארוך טווח. לשם כך חשוב לבצע מעקב מלא וצמוד במישור ההוצאות – במסגרת זו יהיה עליכם להתחיל לבצע בקרה צמודה אחר כל הוצאותיכם, היכן תוכלו לחסוך באופן משמעותי ואיתור עקב אכילס של התנהלותכם הכלכלית. לצד זאת, בחינת כלל ההכנסות הקיימות לכם ומהן הדרכים שבהן תוכלו להגדיל הכנסות בין אם באמצעות הגדלת היקף העבודה, שיווק בפלטפורמות זמינות, בקשת העלאה וכו'.

באילו מקרים כדאי לפנות לקבלת מימון לסגירת חובות?

על מנת לקבל החלטה מושכלת ביחס לנטילת הלוואה במקרה של חוב חשוב למפות את סוג החובות. החובות שעבורם כדאי במקרים רבים לקחת הלוואה הם חובות שעלולים להוביל אתכם להסתבכות נוספת. דוגמה לחובות שכאלה:

  • חובות למוסדות רשמיים – חובות למדינה ולעירייה כדוגמת אגרות, קנסות, חוב לביטוח לאומי או תשלומי ארנונה מאפשרים הטלת עיקול על חשבון הבנק ללא צורך בפנייה להוצאה לפועל. מדובר בחובות שצוברים קנסות אדירים ועלולים לגרור סנקציות קשות כנגדכם.
  • חובות מיסים – אי דיווח או תשלום, בייחוד כאשר מדובר בחייב שהוא עצמאי מהווים עבירה פלילית שעלולה להוביל לסנקציות חמורות.
  • חובות מזונות – חובות במעמד חוקי מיוחד. אלה כספים שמגיעים לילדים שלכם ולא ניתן לקבל עליהם הפטר גם בהליכי פשיטת רגל.
  • חובות שעוברים לטיפול עורך דין – חובות רבים לחברות או עיריות עוברים לאחר פרק זמן מסוים לטיפול עורך דין ולניהול הליכים משפטיים. מרגע שחוב עבר לטיפול עורך דין מתווסף לו שכר טרחה גדול וסכומים של מאות שקלים עלולים לטפוח לאלפים רבים.
  • מינוס בבנק – בררו כמה אתם משלמים על המינוס בבנק שלכם. הריבית שהבנק גובה על מינוס מורכבת ממדרגות – רוב המסגרת היא בריבית שנתית של כ-10 אחוזים בממוצע ועוד חלק במדרגה שנייה שמגיעה לכ-13 אחוזי ריבית בממוצע. מדובר בריבית גבוהה ביחס למרבית ההלוואות בשוק.
מאיזה גוף תוכלו לקבל הלוואה?

בפנייה לקבלת מימון לצורך סגירת חוב חשוב מאוד לנסות ולמצוא את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר – כזו שתעלה לכם כמה שפחות ויהיה בה פוטנציאל קטן להסתבכות כלכלית נוספת. לעולם אל תתפתו לפנות לפתרונות כמו הלוואות בשוק האפור. אלה ייגבו מכם ריביות נשך ויעמיקו את החוב במקרה שלא תעמדו בתנאים הדרקונים של ההלוואה. אפשרויות טובות לקבלת מימון היא בקשת הלוואה ממקום העבודה או מקרובים, קבלת הלוואה מקרן הפנסיה או קופת הגמל, קבלת הלוואה מהבנק או מגופים פיננסים חוץ בנקאיים.

 

מחפשת מוצא מהחובות? המומחים של הופמן רוז עומדים לרשותך.

פני עוד היום לפגישת ייעוץ חינם.

 

    

על המחבר

צביקה הופמן

לאחר סיום לימודיו לתואר ראשון במשפטים (LL.M) בקריה האקדמית אונו, התמחה צביקה בתחומי המשפט האזרחי – הוצאה לפועל, נזיקין, תעבורה ועוד. עו"ד הופמן חבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. צביקה דובר עברית ואנגלית.

5 תגובות על “מחפש מימון לסגירת חובות?”

    1. צביקה הופמן

      שלום רב ברק.
      יש לבחון את נסיבות המקרה.
      אנא השאר מס' פלאפון ונציג ממשרדנו ישוב אליך בהקדם.

  1. טארק אבוליל

    צריך הלוואה לסגירה חוב בהוצאה לפועל אבל עם הבנק בלי רביות הצואה לפועל וככה אפשר לקבל הלוואה אם אני חייב יש עזרה

    1. צביקה הופמן

      שלום רב טארק.
      הנושא משתנה בהתאם לנסיבות האישיות שלך.
      על מנת שנוכל לבחון את המקרה, נצטרך לקבל מידע נוסף לדוגמה – מקום עבודה, גובה השכר, האם יש בבעלותך נכס.
      על מנת לתת מענה לשאלתך, אנא השאר מס' פלאפון ונציג ממשרדנו ישוב אליך בהקדם.

    2. צביקה הופמן

      שלום רב.
      יש לבחון את נסיבות המקרה.
      אנא השאר מס' פלאפון ונציג ממשרדנו ישוב אליך בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *