מסורבי כניסה לישראל- אזרחים זרים אשר נעצרים בנמל התעופה בן גוריון ולא מורשים להיכנס למדינה

ערן רוז דיני הגירה 2 תגובות

מסורבי כניסה לישראל

חפצה נפשכם להיכנס למדינת ישראל אך מטעמים כאלה ואחרים סורבתם, נעצרתם בנמל התעופה בן גוריון והושמתם במתקן הכליאה – "מתקן מסורבים" , בחירתכם לעזוב את המדינה בטיסה הבאה שיוצאת חזרה למדינתכם לא תמיד הינה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

משרדנו בעל ניסיון רב ומציע לכם מענה מיידי 24 שעות ביממה, על מנת לנהל עבורכם הליך משפטי מהיר ולעשות ככל שביכולתו למנוע ולמזער נזקים אשר יכולים להוות בעיה בכניסתכם הבאה למדינת ישראל.

מי הם מסורבי הכניסה לישראל ומדוע מסורבת כניסתם?

מסורבי כניסה הינם אזרחים זרים המגיעים לנתב"ג מארצם בטיסה, מעוכבים על ידי קצין ביקורת הגבולות ואינם מורשים להיכנס בשערי המדינה, הנימוק לסירוב מגוון,ובאופן כללי ה" אפשרות להשתקעות בישראל אצל האזרח הזר גבוהה" .

סירוב הכניסה לישראל נהיה עניין נפוץ יותר ויותר ויותר בשנים האחרונות, אזרחים זרים אלה שהגיעו לביקור בישראל כתיירים או לשם ביקור משפחתי, סורבו להיכנס בשעריה של מדינת ישראל ומוחזקים במתקן המעצר הנמצא בנתב"ג עד למועד גירושם מהארץ, במעמד זה ניתן לאזרח הזר צו משמורת – שמשמעותו החזקת הזר במתקן משמורת (בתנאי דומים לתנאי מעצר) וצו הרחקה- שמשמעותו גירוש מישראל. כאשר לעיתים חולפים מספר ימים עד לטיסה הקרובה המאפשרת גירושם של האזרחים הזרים.

במקרים רבים כאשר אזרח זר מגורש מישראל בדרך זו הוא לא יוכל לבוא בשערי המדינה למשך 10 שנים, למעט מקרים חריגים, לכן במקרה שאזרח זר מגיע לישראל ומסורב להיכנס בשעריה, יש לקחת עניין זה בכובד ראש, להשקיע ולהיעזר בעורך דין המומחה בחוקי ההגירה והכניסה לישראל , יש להדגיש כי החלטתם לסרב כניסתו של האזרח הזר אינה סופית ונתונה לביקורת ולשינוי באמצעות פנייה לערכאות משפטיות, על ידי הגשת ערר לבית הדין לעררים על החלטת הסירוב של משרד הפנים , זאת על מנת לעכב את גירושו של האזרח הזר ואף במקרים מסוימים להכניסו לישראל.

לכן ישנה חשיבות רבה לעורך דין המומחה בתחום זה אשר בלעדיו יכולה להיגרם נזק עצום ועוגמת נפש רבה, משרדנו מלווה בהצלחה רבה מקרים רבים של אזרחים זרים אשר סורבו להיכנס לארץ ונכלאו במתקן מסורבים בנמל התעופה בן גוריון, אנו מעניקים מעטפת משפטית 24 שעות ביממה.

על המחבר

ערן רוז

ערן בעל תואר ראשון במשפטים (LL.M), מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים. לאחר סיום לימודיו, התמחה ערן בלשכת ההוצאה לפועל בירושלים וצבר ידע וניסיון רב בהליכים השונים הנוגעים לתחום זה.

2 תגובות על “מסורבי כניסה לישראל- אזרחים זרים אשר נעצרים בנמל התעופה בן גוריון ולא מורשים להיכנס למדינה”

  1. ילנה

    היי חברה שלי נעצרה ומסורבת להיכנס לארץ
    אני ועוד חברה חתמנו עליה שמגיעה לביקור אצלינו
    ועשינו הכל לפי החוק
    חברתי המסורבת נפרדה מבעלה ולא בקשר איתו כבר 9 חודשים
    היום הסתבר שבעלה נמצא בארץ ולא ידענו מכך
    הבקרים קבעו שכל עוד בעלה נמצא כאן היא לא יכולה להיכנס לארץ
    האם יש דרך שבכל מקרה תבקר אותנו ? היינו אצלה לפני 3 חודשים באוקראינה היא תושבת אוקראינה
    מה אפשר לעשות ?
    וכמה זה יעלה ?

    1. עו״ד רותם פרגון

      שלום ילנה
      משרדנו ישמח לתת לך מענה בנושא זה
      את מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו 08-9999050 או במקרה הצורך לנייד 050-3543549

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *