הלוואה חוץ בנקאית ללא ערבים – סגירת חובות בלי מהומות מיותרות

צביקה הופמן הוצאה לפועל 5 תגובות

הלוואה חוץ בנקאית ללא ערבים

המציאות הישראלית הכלכלית מכניסה רבים וטובים מאיתנו ללחץ בתזרים המזומנים. הלחץ הזה גדל בעיקר בשנים הקריטיות של גידול ילדים, רכישת דירה והתחייבויות נוספות, ולא פעם ההכנסות הקבועות שלנו לא מאפשרות לנו לעמוד בכל ההתחייבויות. במצבים הלא פשוטים הללו, נעדיף לפעמים שלא לערב יותר מדי אנשים מבחוץ כדי שלא להדאיג, להכביד או ליצור רושם שלילי אל מול הקרובים או הבנק שלנו. במקרים האלה, החתמת ערבים להלוואה היא עניין שעבור רובנו פשוט לא בא בחשבון. ובאמת, כיום, ניתן לסגור חובות בשקט ובפשטות יחסית, בזכות לא מעט גופים המציעים הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים. הנה מה שחשוב שתדעו בתחום.

הלוואות וערבים – האם הם ניתנים להפרדה?

בהלוואה שניתנת על ידי הבנק, הבנק דורש מאיתנו בטוחות ליכולת כיסוי החוב. אחת הבטוחות הנפוצות והמקובלות הן הערבים. הדרישה להביא ערבים עשויה לעורר הרבה מאוד אי נוחות ואפילו להיות מכשול אמיתי בדרך לקבלת ההלוואה מהבנק. עצם הבקשה מאדם אחר שיהיה ערב לחובותינו כבר מעוררת ברובנו אי שקט וחרדות מפני מקרה שנתקשה חלילה להחזיר את ההלוואה בעתיד ונסבך יחד איתנו גם אדם קרוב. בנוסף, גם הפרוצדורה הופכת לסבוכה יותר בעקבות כניסת הערבים לתמונה. החתמת הערבים, פגישות, מסמכים ובירורים ובדיקות מצד הבנק. בשוק ההלוואות החוץ בנקאיות ניתן כיום לקבל הלוואה ללא ערבים ואין ספק שמדובר ביתרון גדול ומבורך.

מתלבט לגבי הלוואה חוץ בנקאית? קבע עם המומחים שלנו במשרד הופמן רוז

<<פגישת ייעוץ חינם>>

הלוואה חוץ בנקאית – מהי ולמה זה טוב?

כפי שיכולתם ודאי לנחש, הלוואה חוץ בנקאית, היא להלוואה שבה המלווה איננו בנק. הלוואות חוץ בנקאיות נפוצות במיוחד בשנים האחרונות בשוק הפיננסי בישראל והן מוצעות לרוב על ידי חברות אשראי, חברות ביטוח, קופות גמל וגופים נוספים. השוק כיום פתוח יותר מבעבר, אז הלוואות לגיטימיות היו ניתנות בעיקר מהבנק. השינוי בשוק וכניסתן למגרש של ההלוואות החוץ-בנקאיות הביא איתו כמה בשורות מרכזיות:

  • תנאים נוחים

    – הגורמים השונים שנכנסו לתמונה מתחרים ביניהם במוטיבציה גדולה לתת לנו הלוואות (מי מאיתנו לא נתקל בפרסומת או אפילו פנייה אישית לקבלת הלוואה לאחרונה?) התחרות הזו יוצרת לכל הפחות פוטנציאל לקבלת הלוואה בתנאים אטרקטיביים יותר עבורנו הלקוחות. התחרות נותנת לנו כלי למיקוח מול החברות המלוות וכן אפשרות לערוך סקר שוק לפני קבלת החלטה ובחירה מושכלת בנושא.

  • ההלוואה לא משפיעה על היחסים עם הבנק

    – הלוואה שנלקחת מהבנק נכנסת לסך ההתחייבויות שלכם מול הבנק (האובליגו). זהו דבר שעשוי להשפיע על הרקורד שלכם בבנק, השיקולים במתן הלוואות נוספות ועתידיות, מסגרת אשראי וכיו"ב. כאשר ההלוואה איננה נוגעת לבנק היא לא משפיעה על הסטטוס שלכם כלקוח בבנק וגם לא מושפעת ממנו ולכן מדובר לרוב ביתרון משמעותי.

  • מהירות ונוחות

    – הלוואה חוץ בנקאית מאושרת לרוב תוך כמה שעות כתלות בסכום ובמצב הכלכלי אל מול הגוף המלווה. ללא צורך להביא ערבים ולבדוק אותם וללא בירוקרטיה כבדה ומסורבלת.

ממה צריך להיזהר כאשר לוקחים הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית ללא ערבים אכן קוסמת. אבל, חשוב לשים לב ששאלת הכדאיות של הלוואה נמצאת באותיות הקטנות. לקיחת הלוואה היא התחייבות לעסקה גדולה וארוכת טווח. לכן, חשוב מאוד שתקדישו זמן להכיר את השחקנים השונים בשוק, את האפשרויות העומדות לרשותכם וכמובן את התנאים הספציפיים של ההלוואה שבחרתם לקחתם לבסוף. שיווק ההלוואות החוץ בנקאיות כיום הוא אגרסיבי – אבל דווקא בגלל התחרות, הכוח נמצא בידיים שלכם כלווים – קחו את הזמן, שקלו היטב וקבלו החלטה פיננסית נבונה עבורכם.

 

 

 

על המחבר

צביקה הופמן

לאחר סיום לימודיו לתואר ראשון במשפטים (LL.M) בקריה האקדמית אונו, התמחה צביקה בתחומי המשפט האזרחי – הוצאה לפועל, נזיקין, תעבורה ועוד. עו"ד הופמן חבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. צביקה דובר עברית ואנגלית.

5 תגובות על “הלוואה חוץ בנקאית ללא ערבים – סגירת חובות בלי מהומות מיותרות”

  1. סולי

    קיבלתי מכתב מהוצאה לפועל לבוא להסדיר את החוב שיש לי תוך 30 יום עדיין לא הלכתי אין לי אפשרות לשלם את כל הסכום מה אני יהולה לעשות

    1. צביקה הופמן

      שלום רב משה.
      נשמח לענות על כל שאלה שיש לך.
      אנא השאר מס' פלאפון ונציג ממשרדנו ישוב אליך בהקדם.

    1. צביקה הופמן

      שלום רב לובה.
      מתוך שאלתך אנו מבינים שיש נכונות מבחינתך לשלם את החובות שלך וזו כבר התחלה טובה.
      מספטמר 2013 החלו רפורמות בתחום חדלות הפירעון אשר שמו את נושא החייבים בקדמת הבמה.
      בהתאם לרפורמות ניתן לקדם בעבורך פתרון כלכלי במגוון הליכים שונים אשר משתנים בהתאם לנסיבות המקרה.
      מוזמנת להשאיר מס' פלאפון ונציג ממשרדנו ישוב אליך בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *