פרידה מבן או בת הזוג, היא דבר שעלול להיגרר לפסים לא נעימים. בעיקר כאשר הפרידה אינה נעשית ברוח טובה או בידידות: מה שקורה במרבית המקרים. כיום, כאשר זוג מתגרש, או מחליט "להפריד כוחות" – הוא נעזר בעורכי דין מיומנים אשר יסייעו לחלק את הרכוש בין בני הזוג. עורכי דין יסייעו להסדיר את הסכמי המזונות והזמן עם הילדים: כמו גם שישנם עורכי דין מקצועיים אשר יעזרו (לצד אותו הם מייצגים) לסדר את המצב הכלכלי מול גופים שונים. 

אז כיצד מתנהלים בצורה נכונה לפני פרידה?

בראשית, חשוב לנסות לבצע את התהליך כמה שיותר מהר וזאת על מנת לא להכביד על חשבון הבנק ולא להגדיל הוצאות. ישנם זוגות אשר יבחרו לחסוך את דמי הפרקליטים ויעשו הכול(!) על מנת להיפרד בבית הדין הרבני, עם תשלום אגרה בלבד. ישנם זוגות שיבחרו במגשר ולא בעורך דין. זאת על מנת לחסוך הוצאות משפט ולנסות לפתור את הנושא בצורה הטובה ביותר. וישנם כאלה שיפנו לקבלת שירותים של איש מקצוע, הלוא הוא: עורך דין לענייני משפחה, אשר יעזור להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הצד אותו הוא מייצג – זאת בבית המשפט. 

הסדרת חובות ועיקולים

לצערנו, לא חסרים מקרים בהם המצב הכלכלי הינו בכי רע, כבר לפני שהפרידה עלתה על הפרק, בעוד שישנם מקרים בו התנהלות כלכלית לא נכונה של אחד מבני הזוג – היא זאת שהובילה לפרידה מלכתחילה. בכך אפשר למצוא חובות כבדים לבנקים: חובות בהוצאה לפועל: עיקול נכסים: עיקול רכוש ועוד. במקרים בהם אחד מבני הזוג ביצע החלטות לא נכונות בכל הנוגע לכלכלת הבית – הדבר יכול להוביל במהירות לגירושין ואף לסכסוך גדול ולקרע במשפחה.

אז מה עושים ולמי פונים?

במקרים בהם יש חובות לרשויות, חוב גדול לבנקים מסחריים, במקרים של עיקולים ועוד, ניתן להיעזר במשרדי עורכי דין אשר מתמחים בתחומי המשפט האזרחי. משרדים כאלה יספקו שירות של אנשי מקצוע שעוסקים בתהליכי הוצאה לפועל, בחדלות פירעון, יקנו ייעוץ ושירות בעת פירוקים, יעזרו להתמודד עם פשיטות רגל ועוד. עורכי דין טובים שעוסקים בתחום החובות – יסייעו להסדיר תשלומים מול גופים שונים ובכך יאפשרו לכם תהליך גירושין קל יותר. 

משרדים מקצועיים יכולים לעזור במגוון תרחישים, כמו בעת הסדרת חובות מול הוצאה לפועל: סיוע בעת פשיטת רגל: הסדר חובות והלוואות מול הבנק: ביטול עיקולים והגבלות וכדומה. 

המשרדים יספקו שירות של ייצוג חייבים אל מול רשויות המס, ושאר שירותים אשר יסייעו לכם לסיים את מערכת היחסים בצורה טובה, ללא הסתבכות עם החוק. באמצעות אנשי מקצוע נכונים המספקים ליווי אישי, מידע ממוקד, ושירות מהיר – אפשר לעבור כל תהליך בין עם עסקי או אישי – על הצד הטוב ביותר.