כיצד לבחור איש מקצוע מתמחה בייצוג חייבים?

צביקה הופמן כללי, פשיטת רגל 0 תגובות

על פי הנתונים המתפרסמים על ידי ההוצאה לפועל ורשויות אחרות היקף אוכלוסיית החייבים בישראל נותר גבוה ביותר, עם אחוזים משמעותיים של חייבים שהם אנשים פרטיים ושאינם זוכים לייצוג הולם בהליכים המשפטיים המתנהלים כנגדם. חייבים רבים נאלצים להתמודד לבדם מול חובות ענק כשתחושות אשם קשות מלוות אותם וחצי ביקורת ארסיים מופנים אליהם. לשמחתנו, מצב זה אינו כורח המציאות. כיום, ישנם אנשי מקצוע המתמחים בייצוג חייבים. ייצוג חייבים הוא תחום מומחיות ייחודי של עורכי דין אשר רוכשים כלים, ידע וניסיון בשטח בליווי חייבים בהליכים השונים, ובפרט – פשיטת רגל ופירוק חברות, ייצוג בהליכי הוצאה לפועל והסדרי חוב. לא כל עורך דין יוכל להעניק ייצוג מיטבי בתחומים אלה, כך תוכלו לבחור איש מקצוע מתאים.

מהם תחומי העיסוק של עורך דין בייצוג חייבים?

ייצוג חייבים כולל מספר תחומים עיקריים – חדלות פירעון, הליכי הוצאה לפועל והסדרי חוב. כל אחד מהתחומים הללו דורש ידע משפטי נרחב, ניסיון בשטח והיכרות מעמיקה עם הרשויות השונות והגורמים המעורבים – בית המשפט, רשמי ההוצאה לפועל והלשכות, התנהלות מול הזוכים או הנושים, התנהלות מול הנאמן, המפרק או כונס הנכסים בהליכי חדלות פירעון, ניהול משא ומתן בהסדרי חוב מול רשויות וגופים פיננסים ועוד. חשוב להבין שלא כל עורך דין העוסק בהוצאה לפועל או בפשיטות רגל יתאים לצורך ייצוגכם כחייבים. איש מקצוע אשר עוסק בליווי זוכים או נושים בתחומים אלה יהיה בעל ידע בהליכים אך לא בהכרח יכיר על בוריים ויהיה בעל אוריינטציה לדגשים הרלוונטיים עבור ייצוג מיטבי של החייב בהליך.

הסדרי חובות – מרכיב הכרחי בסגירת חובות

במצב שבו יש לכם חובות שברור שבתנאים הקיימים לא תוכלו לעמוד בהחזריהם, הניסיון להגיע להסדר חובות מול הנושים יהיה צעד חשוב ביותר בהתמודדות עימם. הרעיון העומד מאחורי הסדר החוב הוא הפחתת החוב, פריסתו מחדש או דחיית מועד הפירעון, מתוך הבנה הדדית שמדובר בפתרון הטוב ביותר עבור שני הצדדים. בהגעה להסדר חוב מול גופים חזקים כדוגמת הבנקים, איש המקצוע שייצג אתכם כחייבים חייב להיות בעל ניסיון וכישורים בניהול משא ומתן איכותי שיביא לתוצאות בשטח. עורך דין מנוסה בתחום ייצוג חייבים בהסדרי חוב יוכל להשיג עבורכם תכנית ברורה וניתנת ליישום להסדרת החוב שלכם, מבלי להסתבך בעיקולים, הליכים או סנקציות אחרות ותוך בניית אמון בין הצדדים.

איזה ערך מוסף יכול להעניק מומחה בייצוג חייבים?

ייצוג חייבים בהליכי סיום וסגירת חובות דורש הסתכלות הוליסטית על מצבכם כחייבים. במהלך שנות פעילותנו נפגשנו עם לקוחות רבים שהצליחו לקחת אחריות על התנהלותם הכלכלית ועל חובותיהם ולהשתחרר מעול החובות. על מנת להביא להצלחה מלאה ואמיתית בהליך סיום החובות, רצוי שתבחרו בעורך דין ששם לעצמו כמטרה ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולסייע ברכישת כלים להתנהלות כלכלית נכונה אשר תמנע שקיעה בהמשך בחובות נוספים.

 

משרד הופמן רוז מעניק ייצוג לחייבים בהליכים השונים. 

פנה אלינו לפגישת ייעוץ חינם.

 

 

    

על המחבר

צביקה הופמן

לאחר סיום לימודיו לתואר ראשון במשפטים (LL.M) בקריה האקדמית אונו, התמחה צביקה בתחומי המשפט האזרחי – הוצאה לפועל, נזיקין, תעבורה ועוד. עו"ד הופמן חבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. צביקה דובר עברית ואנגלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *